اینفوگرافیکتوسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیانعمومی

اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیت‌های اقتصادی در یک محدوده‌ی خاص بوده، به‌ طوری‌ که عرضه‌کنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقه‌مند به انتخاب کالا هستند، می‌توانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. در اینفوگرافیک زیر به بررسی صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام می‌پردازیم:

 

جهت مطالعه‌ی مقاله‌ی اینفوگرافیک فوق به مقاله‌ی «صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام» مراجعه فرمایید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن