صفحه اصلی / گالری / اینفوگرافیک / اینفوگرافیک | نمونه‌های موفق و ناموفق در توسعه بازار
توسعه بازار یکی از استراتژیی‌های رشد شرکت است که بازارهای جدیدی را برای محصولات و خدمات فعلی شناسایی کرده و توسعه می‌دهد.

اینفوگرافیک | نمونه‌های موفق و ناموفق در توسعه بازار

توسعه بازار یکی از استراتژیی‌های رشد شرکت است که بازارهای جدیدی را برای محصولات و خدمات فعلی شناسایی کرده و توسعه می‌دهد. استراتژی توسعه بازار، مشتریان بالقوه‏‌ی جدید را در بازارهای جدید و غیرمشتریان را در بازار هدف کنونی، هدف خود قرار می‌دهد. در واقع استراتژی توسعه بازار شامل گسترش بازار بالقوه در میان کاربران جدید می‏‌شود. این کاربران جدید می‏‌توانند در بخش‌های جغرافیایی جدید، در گروه‌های اجتماعی جدید، در گروه‌های روانشناختی جدید و در بخش‌های صنعتی جدید در نظر گرفته شوند؛ به‌عبارت دیگر استراتژی توسعه بازار می‌تواند نوعی روش استفاده‏‌ی جدید از یک محصول یا خدمت را نیز در بر گیرد.

در اینفوگرافیک زیر به بررسی توسعه بازار و نمونه‌های موفق آن پرداخته‌ایم:

 

 

 

 

برای مطالعه‌ی مقاله‌ی اینفوگرافیک فوق، به مقاله‌ی «نمونه‌های موفق و ناموفق در توسعه بازار» مراجعه نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =