صفحه اصلی / گالری / اینفوگرافیک / اینفوگرافیک | اهداف و مزایای برگزاری و شرکت در نمایشگاه
اینفوگرافیک | نمایشگاه | اهداف و مزایای برگزاری و شرکت در نمایشگاه

اینفوگرافیک | اهداف و مزایای برگزاری و شرکت در نمایشگاه

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند، ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیت‌های اقتصادی در یک محدوده‌ی خاص بوده، به‌ طوری‌ که عرضه‌کنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقه‌مند به انتخاب کالا هستند، می‌توانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. در اینفوگرافیک زیر به اهداف و مزایای برگزاری و شرکت در نمایشگاه می‌پردازیم:

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =