صفحه اصلی / گالری / اینفوگرافیک / اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام

اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیت‌های اقتصادی در یک محدوده‌ی خاص بوده، به‌ طوری‌ که عرضه‌کنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقه‌مند به انتخاب کالا هستند، می‌توانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. در اینفوگرافیک زیر به بررسی صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام می‌پردازیم:

 

جهت مطالعه‌ی مقاله‌ی اینفوگرافیک فوق به مقاله‌ی «صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام» مراجعه فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − چهارده =